At the heart of one of the chicest neighbourhoods of London, at Mayfair, the Connaught  hotel is an invitation for leisure, high tea and a great time…

In my humble opinion not a business hotel… not a turisty hotel either… a hotel for those who leave home to go home… if you understand what I mean….

IMG_7979IMG_7978

Traditional English Edwarding style… the hotel is more than a century old… but it has all the facilities of refinement and luxury that you would need for your stay…

21364_174_z

IMG_7966

Spa… under the world wide recognised Aman Spas… you do not remember you are in the heart of one of the busiest cities in the world…

Restaurants – One with 2 Michelin stars…  it does not need presentation… Hélène Darroze… certainty of exquisite French cuisine…

The other one in the spetacular veranda… Jean – George is an invitation for a refined relaxed meal.. sophisticated as you can see… it is all delicious…

IMG_7965IMG_7970IMG_7973IMG_7976

Location…. opposite the Goyard shop… 200 meters from New Bond Street… Do I need to say more????

London is a city with many options… every area a mini city in itself… countless luxurious hotels, but if you are the type of guest who less is more… this is the perfect place for you… as it was for me…

http://www.the-connaught.co.uk

xx Valentina

 

No coração de Londres, em um dos bairros mais chiques da cidade, em Mayfair, the Connaught hotel é um convite ao que há de melhor na capital inglesa… chá da tarde para começar…

Na minha humilde opinião, esse não é um hotel de trabalho, assim como não é um hotel para turistas… é um hotel de quem sai de casa para ir para casa… se é que voce entende o que eu quero dizer… um luxo!

O hotel tem mais de 100 anos… de arquitetura e design tradicional inglês, o hotel é tradicional mas modern ao mesmo tempo… tem todas as comodidades de um luxuoso estabelecimento….

Spa… sob a bandeira dos spas Aman… um oásis de tranquilidade que te faz esquecer que está hospedado no centro de uma das cidades mais movimentadas do mundo!

Restaurantes -um com 2 estrelas Michelin… Não precisa de apresentação –  Hélène Darroze – aqui se tem a certeza de se degustar o que há de mais refinado na cozinha francesa!

Jean – George, o outro restaurante, com sua varanda espetacular, um convite a uma refeição descontraída mas sofisticada… simples e deliciosa…

Localização… em frente a famosa loja de bolsas francesas Goyard… 300 metros da mais linda e chique New Bond Street… preciso dizer mais????

Londres é uma cidade em que cada bairro é quase que uma cidade por si só… uma vez apaixonado por um bairro fica quase impossivel trocar… se voce é do tipo que pensa que o menos é mais e que luxo não é ostentação, esse é o lugar certo para voce assim como foi para mim….

http://www.the-connaught.co.uk

XX Valentina